下載搭車EASY查看更多到站時間
安裝
趕住要入油.趕我哋落車、叫我哋行去總站
下載 搭車 EASY 查看更多帖文!
#1
😁鑽石山洋蔥外甥女
15 days ago
我返大埔總站.現在係早上9:30、車牌好似9818、.今日司機趕我哋落車.喺街市要我哋行去總站話好近、話要去入油、有冇搞錯、如果要行路.我做乜要畀錢搭車,
1